مرحله 4 بیماری مزمن کلیوی با GFR از 28 چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله 4 بیماری مزمن کلیوی با GFR از 28 چگونه آن را درمان

معمولا، پس از بیمار بیماری کلیوی به مرحله می رود 4 پزشکان دیالیز برای کمک به آنها زندگی می کنند بهتر توصیه می شود. همانطور که می دانید که دیالیز است که فقط یک راه برای جایگزین کلیه انجام بخشی از آن کار است اما می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر نیست، پس از آن راه خوب برای درمان این بیماری نیست. پس چگونه برای درمان مرحله 4 بیماری مزمن کلیه با GFR از 28؟
چه GFR از 28 ابزار در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه؟
GFR از 28 به معنی که کلیه ها به طور جدی آسیب دیده و وجود دارد فقط سمت چپ 28٪ عملکرد کلیه می تواند موثر کار می کنند. برای افرادی که در این وضعیت هستند آنها ممکن است آسان برای دریافت عوارض و علائم تر، به طوری که خواهان آنها را به اقدامات فورا برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود.
چگونه برای درمان مرحله 4 بیماری مزمن کلیه؟
برای افرادی که در مرحله 4 بیماری کلیوی هستند، تنها طب چینی یا طب غربی است به اندازه کافی به آنها کمک کند، به طوری که آنها باید به دنبال کمک از درمان منظم. استفاده از طب غربی برای از بین بردن کسانی که علائم بیماری کلیوی و استفاده از طب چینی برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه حل مشکل کلیه از آن علل.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از ترکیب کاملی از طب چینی و طب غربی، می تواند کمک به مرحله 4 بیمار بیماری کلیوی بهتر و طولانی تر زندگی می کنند. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در بهبود سطح GFR کمتر، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس به طور مستقیم یا پیام زیر را ترک هستند، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: